Polski PBF RPG rozgrywany w autorskim świecie fantasy
 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 S

Go down 
AutorWiadomość
Brazar

avatar

Liczba postów : 128
Join date : 24/05/2012
Wiek : 23

PisanieTemat: S   2012-05-27, 19:48

Powrót do Kartoteki


Gracz: Shimor

Imię i nazwisko: Shimor

Stopień Wtajemniczenia: 1

Rasa: Elf

Wygląd: Ani wysoki, ani niski, chciałoby się powiedzieć całkiem przeciętny elf. Krótkie czarne włosy odkrywają jego dość młodą twarz. Nie posiada żadnych blizn, znamion czy innych zadrapań, ot zwyczajny elf. Jedyną rzeczą wyróżniającą go od innych przeciętnych długouchych, są bursztynowe oczy, które spoglądają na świat dość przenikliwie. Nie jeden czuł się niekomfortowo, czując to dziwne spojrzenie na sobie. Ubiera się inaczej od innych (kolejna rzecz wyróżniająca!), zielona tunika, biały kołnierzyk i czarne spodnie dla efektu, są dość niespotykanym ubiorem w tych czasach. Prawie nigdy nie rozstaje się ze swoim łukiem i kołczanem strzał, gdyż uważa, że niebezpieczeństwo może się czaić za każdym rogiem.

Ekwipunek:

  • Ubranie wspomniane wcześniej w wyglądzie
  • 10 strzał
  • łuk kompozytowy
  • bukłak z wodą
  • 20 talarów ukrytych w mieszku
  • mikstura lecznicza


Umiejętności:

  • orientacja w terenie - jako elf potrafi wiedzieć w jakim jest miejscu i w jakim zmierza kierunku, podczas gdy inni już dawno się zgubili.
  • łucznictwo - Tak, tak, umiejętność posługiwania się łukiem to podstawa.
  • podstawowe umiejętności w walce sztyletem - Mimo, iż nie posiada sztyletu, to i tak gdy był młody trenował Nim.
  • bezszelestny chód - Tak jak każdy elf, potrafi się skradać, o wiele lepiej niż człowiek.
  • nadludzka zręczność - Skoro posługuje się łukiem, musi być też zręczny. Warto też zauważyć, że to zdolność rasowa, więc musi być w tym mistrzem.


Zdolności:
Pustynny zefir - Shimor przywołuje wspomnienie swoich dawnych dni na pustyni, otaczając wrogów złowrogim piaskiem, który oszołamia ich, pozwalając elfowi na celniejsze strzały z jego łuku.


Ostatnio zmieniony przez Brazar dnia 2012-06-04, 21:48, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Brazar

avatar

Liczba postów : 128
Join date : 24/05/2012
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: S   2012-05-29, 21:24

Powrót do Kartoteki


Gracz: SzalonyJogurt

Imię i nazwisko: Arry

Stopień Wtajemniczenia: 2


Rasa: Człowiek z domieszką krwi elfickiej. Z tego, co mu wiadomo pradziadek po mieczu był pełnoprawnym elfem, jednak Arry jak widać nie odziedziczył po nim zbyt wielu cech wyglądu.

Wygląd:W wyglądzie Arrego pierwszym na co zwykle zwraca się uwagę są nieprzeciętne włosy. Jeśli nie stoi się z nim oko w oko praktycznie ciężko dostrzec coś więcej poza nimi. Złocista grzywa zasłania bowiem większość głowy sięgając ramion. Jego włosy są jednak bardzo zadbane, ich proste pasma zawsze pozostają czyste i jakby świeżo wyczesane. Zaraz pod ciężką, zaczesaną na bok grzywką zasłaniającą czoło da się dostrzec duże, pogodne, niebieskie oczy o bardzo wyraźnych tęczówkach. Ich kolor znacznie wybija się spośród lekko bladej cery pozbawionej zarostu i z otoczenia włosów barwy miodu. Na resztę jego aparycji składają się całkiem przeciętnego rozmiaru nos i lekko wydłużone uszy oraz trochę wąskie usta skrywające równe, białe zęby. Twarz kończy lekko szpiczasty podbródek. Arry ma więc nieco zniewieściały wygląd, co czasami bywało powodem zabawnych sytuacji, jednak prezencja taka najwyraźniej mu nie przeszkadza.
Należy do dość wysokich, mierzy 175cm wzrostu. Jest przy tym zdecydowanie szczupłą osobą. Nie znaczy to jednak, że ma się do czynienia z byle chuchrem. Arry bez wątpienia jest mocno wysportowany o czym świadczą dobrze zarysowane acz może niezbyt imponujące mięśnie. Od razu widać, że przedkłada szybkość i zwinność nad siłę. Chodzi zwykle nienagannie wyprostowany, lecz nierzadko zdarza mu się zapomnieć i garbić.

Ekwipunek:
  • Ubranie:Głównym elementem stroju Arrego jest długa, ciemno-niebieska kurtka rozpinana z przodu. Podobnie jak większość jego stroju wykonana jest z ciężkiego, grubego sukna na lnianej podszewce. Odróżniają ją jednak ładne, białe obszycia na krawędziach bardzo wysokiego kołnierza, a także na mankietach zwykle podwiniętych aż po łokcie rękawów. Kurtka zapinana jest na spore, metalowe guziki, które jednak stanowią głównie ozdobę, gdyż ubiór większość czasu pozostaje rozpięty odkrywając prostą, lnianą koszulę. Biodra spina bardzo szeroki, brązowy pas wykonany ze skóry i metalu, noszony trochę za nisko. Jego kształt jest dość ciekawy, węższy na biodrach i rozszerzający się na brzuchu, gdzie zamiast klamry, która w tym przypadku jest z tyłu znajduje się ciekawe, okrągłe okucie dobrze harmonizujące z wieloma nabijkami w formie tarczek i liści. Na prawym biodrze umocowana jest skórzana kaletka skrywająca różne drobiazgi. Po drugiej zaś stronie znajduje się zamocowana na nity okuta pochwa w której spoczywa ciężki, długi prawie na łokieć nóż. Uwagę zwraca również niezbyt pasujący do reszty stroju stalowy karwasz mocowany do lewego przedramienia. Resztę stroju stanowią czarne, dopasowane spodnie oraz solidne, skórzane buty o lekko jaśniejszej barwie i wysokich cholewach. Obuwie jest sznurowane z przodu i spięte na klamrę, co zapewnia znaczną wygodę nawet przy długich wędrówkach. Niewątpliwie takie wyprawy mają już za sobą, jednak nadal pozostają w dobrym stanie. Gruba, sztywna podeszwa zaopatrzona jest dodatkowo w nity i małe okucie na wysokim na cal obcasie, co zapobiega ślizganiu się na trawie. Oprócz tego oczywiście komplet bielizny, czyli lniana koszula i krótkie spodenki.

  • Ciężki nóż długi prawie na łokieć. Pod tym względem pasowałoby raczej określenie krótki miecz, jednak odróżnia go fantazyjna, zakrzywiona budowa i z początku bardzo szeroka, zwężająca się w stronę sztychu głownia o jednosiecznym ostrzu z kilkoma groźnymi zadziorami. Czarna, lśniąca rogowa rękojeść dzięki krzywiźnie dostosowana jest do każdego sposobu trzymania broni. Jest to prezent, który otrzymał na piętnaste urodziny od swojego wuja. Od tej pory broń stała się jego nierozłącznym kompanem i nie raz przydawała się czy to do pracy, czy do obrony. Arry ma wrażenie, że przy sprezentowaniu ostrza maczał palce ojciec. Nie dalej jak dwa miesiące przed urodzinami chłopak dostał solidne lanie na ulicy po czym ojciec zapisał go do fechmistrza, głównie na naukę walki sztyletem.
  • Krzesiwo i krzemień
  • Osełka
  • Mały słoiczek z maścią do smarowania ran
  • Mały, drewniany grzebień

  • 10 talarów


Umiejętności:
  • Walka nożem. (Styl walki Arrego, jako że nie należy on do osiłków opiera się na zręczności, szybkości i wyuczonych chwytach. Nie znaczy to jednak, że to jeden z tych dziwacznych „tanecznych” stylów, a walka nastawiona przede wszystkim na skuteczność i oszczędność ruchów. Jest to typowy uliczny styl walki obfitujący w nieczyste zagrania, zwody ale także podparty nabytymi u fechmistrza technikami takimi jak dźwignie, podcięcia.)
  • Walka wręcz
  • Skradanie się
  • Akrobatyka
  • Nadludzka zwinność


Zdolności:
Adrenalina - Wyjątkowy strzał adrenaliny występujący w bardzo stresujących sytuacjach takich jak zagrożenie życia, walka. Wydzielanie tego enzymu nie jest niczym nadzwyczajnym u większości ludzi, jednak w przypadku Arrego dzieje się to w niespotykany sposób. Ma on wrażenie jakby był lekko oderwany od rzeczywistości. Znacznie poprawia się refleks, koordynacja ruchowa, szybkość myślenia, siła, kondycja i odporność na ból. Wydaje się, że czas zwalnia na chwilę nie mając w swej mocy samego chłopaka. Wszystkie ruchy przeciwników wydają się powolne i przewidywalne, a rany przez nich zadawane niezbyt dokuczliwe. Nie jest jednak zdolność kontrolowana, działa na zasadzie odruchu. Skutki są różne, zależnie od wykonanego wysiłku. Najczęściej jest to lekkie otępienie i zmęczenie, które jest większe im dłużej trwało wydzielanie adrenaliny.


Ostatnio zmieniony przez Brazar dnia 2012-07-26, 19:03, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Brazar

avatar

Liczba postów : 128
Join date : 24/05/2012
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: S   2012-05-30, 16:34

Powrót do Kartoteki


Gracz: Schyschek

Imię i nazwisko: Kraka-Tor

Stopień Wtajemniczenia: 3

Rasa: Smoczak (humanoidalny kuzyn smoków)

Wygląd: Kraka-Tor mierzy nieco ponad dwa metry. Sporej postury smoczak o purpurowych, lśniących łuskach, szerokim asortymencie naturalnej broni via wielkie, ostre jak żyletki pazury i zębiska, długi, smukły i umięśniony ogon. Przykrótki pysk, tradycyjne, smocze dwa brązowego zabarwienia rogi wyrastające znad brwi i wędrujące w tył, lecz nie za długie. Pod twardym, naturalnym pancerzem z łusek kryje się wielka masa czystych mięśni. Skrzydła dużej wielkości i rozpiętości (wszak muszą tą wielką masę unieść), o błonie w kolorze krwistego rubinu. Nie umie owymi skrzydłami latać, jedynie skakać (ale za to z mocnym kopem).

Ekwipunek:
  • Ubranie: Zazwyczaj nosi na sobie tradycyjne, granatowe szaty, o kapturze zasłaniającym pysk. Na to zakłada również czarny płaszcz ze skóry, z zewnątrz pokryty włosiem, zapinany nieskomplikowanym pasem nad barkami; również o kapturze zasłaniającym pysk.

  • doskonałej jakości zbroja ze skóry aligatora, idealnie dopasowana do ciała Kraka-Tora, nie krępująca ruchów
  • torba zszyta ze skór zwierząt
  • ciężkie metalowe rękawice bojowe, o kolcopodobnych wypustkach na nadgarstkach i otworami na pazury
  • buty ze skóry aligatora, obijane metalem, ale dopasowane do stóp smoczaka, tak iż może on swobodnie operować paluchami, a złączone przypominają zwyczajny, nieco wydłużony but (w konstrukcji przypomina to nieco... rękawice)

  • 18,5 talara


Umiejętności:
  • walka ciałem (tu: podcinanie wroga ogonem, używanie szponów jako broni, gryzienie ostrymi zębami, skoki za pomocą skrzydeł etc.)
  • nadludzka zwinność
  • bezszelestny chód
  • super słuch
  • akrobatyka (w jej bardziej agresywnym, bojowym wydaniu)


Zdolności:
Szał - podczas intensywnej walki do krwi Kraka-Tora dostaje się potężna dawka adrenaliny. Wszystkie ruchy wykonuje on szybciej niż myśli, walczy polegając bardziej na instynkcie niż taktyce.

Szybkość - Kraka-Tor sam w sobie jest smoczakiem niesamowicie szybkim. To, co każdemu zajmuje sekundę, on wykona w mgnieniu oka. Tak już po prostu jest zbudowany smoczak, a Kraka-Torowi udało się po prostu wykrzesać z tego wszystkiego znacznie więcej niż udałoby się to komu innemu.

Siła - jeśli potrzeba naprawdę silnego, potężnego bydlaka... wystarczy zawołać Kraka-Tora. To, jaka siła drzemie w tej dwumetrowej masie mięśni, można spokojnie powiedzieć że dorównałaby, a nawet przebiłaby sile niepospolitego trzymetrowego orka, czy nawet ogra.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Brazar

avatar

Liczba postów : 128
Join date : 24/05/2012
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: S   2012-06-10, 09:54

Powrót do Kartoteki


Gracz: Shirav

Imię i nazwisko: Ao

Stopień Wtajemniczenia: 1

Rasa: Człowiek

Wygląd: Wysoki człowiek, z którego głowy wyrastają brązowe włosy, patrzy jasno błękitnymi oczami z reguły przed siebie. Oczy te zawsze wyglądają na spokojne i wyluzowane. Ubrany jest przeważnie w szatę, zakrywającą mu wszelkie obszary ciała poza rękoma, głową i stopami, gdzie nie nosi nic. Przy sobie przeważnie nosi drewniany patyk, zawinięty w szatę po jego prawej stronie.

Ekwipunek:
  • Ubranie: Długa lniana szata o kolorze błękitnym

  • Patyk uformowany na kształt katany

  • 5 talarów


Umiejętności:
  • Walka bronią białą
  • Opanowanie kontroli ciała
  • Umiejętność wykonywania domowych prac od kucharstwa po mycie
  • Ogromna szybkość
  • Wyostrzony zmysł intuicji

    1) Kolor zostaw MG
    2) Nie pisz o 5 rzeczach w 1 zdaniu
    3) Pozamieniaj co ma być czym[/color]


Zdolności:
Jedność z Naturą - Ao jako poświęcony do końca swoim ideałom wojownik natury jest w stanie kontrolować naturę na własne życzenie, jest ona mu posłuszna nawet gdy może ona przez to ucierpieć. Ao dzięki tej zdolności jest w stanie Utwardzić patyk by ten był twardy niczym stal lub też wziąć na rękę ogień, by ta płonęła a jednocześnie jego ciało tego nie odczuwało w żaden sposób. Kontrola działa tylko na prawdziwej przyrodzie, magiczny dla przykładu ogień będzie go parzył tak jak każdego innego człowieka i on nie jest w stanie stworzyć przyrody, może ją tylko kontrolować, a więc by zapalić rękę jak na avatarze, musi mieć przy sobie źródło takiego ognia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: S   

Powrót do góry Go down
 
S
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Sprawy techniczne :: Wielka Księga Postaci-
Skocz do: